Pedagogicko-didaktické aspekty výuky českého jazyka na druhém stupni základní školy (s důrazem na literární složku předmětu)

Předložená práce je zaměřena na učitelovo pojetí výuky předmětu český jazyk na druhém stupni základní školy. Klade si za cíl analyzovat a popsat současný stav této problematiky, jednotlivých složek procesu, a to vše za pomocí výsledků výzkumného šetření provedeného mezi 136 učiteli českého jazyka a...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Číková, Dana (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/55544/pedf_r/
Obálka
Popis
Shrnutí:Předložená práce je zaměřena na učitelovo pojetí výuky předmětu český jazyk na druhém stupni základní školy. Klade si za cíl analyzovat a popsat současný stav této problematiky, jednotlivých složek procesu, a to vše za pomocí výsledků výzkumného šetření provedeného mezi 136 učiteli českého jazyka a literatury působících na druhém stupni ZŠ. Současně práce přináší návrh alternativního způsobu hodnocení žáků v předmětu český jazyk a literatura.
This work deals with teacher´s pedagogical thinking in school subject „Czech language and literature“ at the secondary grade of primary school in the Czech Republic. It aims to analyze and describe the contemporary situation of this question, particular elements of the process - it takes into consideration the result of the research made among 136 teachers of the Czech language and literature at the secondary grade of primary schools. The presented work also brings the suggestion how to evaluate pupils alternatively in the subject Czech language and literature.
Fyzický popis:119 l.