Propagační spot Brna, města studentů : výrazové prostředky nových médií a televizní reklama /

Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi digitálních médií na poli televizní reklamy. Text má dvě hlavní části - v první teoreticky ukotvím žánr a krátce charakterizuji výrazové prostředky a komunikační strategie. Ve druhé pak popíši vznik digitálního videa Propagačního spotu Brna, města studentů a...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Drabina, Pavel (Autor práce)
Další autoři: Kořínek, David, 1970- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/182110/fss_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 08/180 BAK 4240749807