Propagační spot Brna, města studentů : výrazové prostředky nových médií a televizní reklama /
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi digitálních médií na poli televizní reklamy. Text má dvě hlavní části - v první teoreticky ukotvím žánr a krátce charakterizuji výrazové prostředky a komunikační strategie. Ve druhé pak popíši vznik digitálního videa Propagačního spotu Brna, města studentů a...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/182110/fss_b/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 08/180 BAK | 4240749807 |