Letecká doprava ve střední Evropě

Civilní osobní letecká doprava se stává ve světě stále častějším způsobem dopravy pro široký okruh lidí. Cílem práce je rozbor tohoto trendu v regionu střední Evropy. V první části práce jsou popsány procesy deregulace leteckého trhu. Dále práce teoreticky nastiňuje změny v letecké dopravě, empirick...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Ponechal, Lukáš (Autor práce)
Další autoři: Seidenglanz, Daniel, 1977- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/78172/prif_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Civilní osobní letecká doprava se stává ve světě stále častějším způsobem dopravy pro široký okruh lidí. Cílem práce je rozbor tohoto trendu v regionu střední Evropy. V první části práce jsou popsány procesy deregulace leteckého trhu. Dále práce teoreticky nastiňuje změny v letecké dopravě, empiricky je ověřuje a zhodnocuje dopady liberalizace. Práce poukazuje na změny ve struktuře letecké dopravní sítě, na dynamický růst objemu letecké dopravy a na změny dostupnosti středoevropských destinací ve spojení s nízkonákladovými aeroliniemi. V závěru jsou zhodnoceny zjištěné skutečnosti.
The civil passenger air transport becomes constantly more popular transport mode for general public. The aim of this thesis is an analysis of this tendency in the region of Central Europe. The deregulation processes of the aviation market are described in the first part. The thesis outlines theoretical changes in air transport first, then follows an empirical verification and summarises the impacts of liberalisation. The work refers to the changing structure of the air traffic network, to dynamic increasing volume of air transport and refers to changes of accesibility of Central Europe destinations thanks to low-cost carriers. In the conclusion of the work found facts are evaluated.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz.
Fyzický popis:78 l., [6] l. příl. : il.