Role učitele při rozvíjení komunikačních dovedností problémových žáků

Tato práce se snaží přispět k výzkumu komunikačních dovedností učitele a jejich následného rozvíjení u problémových žáků. Vychází z předpokladu, že jedním z důvodů problémového chování je nedostatek komunikace nebo její nesprávné využívání. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy - k...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Bezdomnikov, Oldřich (Autor práce)
Další autoři: Lukas, Josef, 1970- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/78582/fss_b/
Obálka
LEADER 09403ctm a22018017a 4500
001 MUB01000551341
003 CZ BrMU
005 20160510000822.0
008 080607s2008 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2017-06-28 
035 |a (ISMU-VSKP)156367 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD031 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 316.772.4:37  |2 MRF 
080 |a 373.3.011.3-052-056.49  |2 MRF 
080 |a 316.77:81'42  |2 MRF 
080 |a 373.2/.3  |2 MRF 
100 1 |a Bezdomnikov, Oldřich  |% UČO 78582  |* [absolvent FSS MU]  |4 dis 
242 1 2 |a A role of a teacher during developing of communication skills of problem pupils  |y eng 
245 1 0 |a Role učitele při rozvíjení komunikačních dovedností problémových žáků  |h [rukopis] /  |c Oldřich Bezdomnikov 
260 |c 2008. 
300 |a 47 s. 
500 |a Vedoucí práce: Josef Lukas 
502 |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, 2008 
520 2 |a Tato práce se snaží přispět k výzkumu komunikačních dovedností učitele a jejich následného rozvíjení u problémových žáků. Vychází z předpokladu, že jedním z důvodů problémového chování je nedostatek komunikace nebo její nesprávné využívání. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy - komunikace, problémový žák a komunikační dovednosti učitele. Následně jsou uvedeny výzkumy, které byly v této oblasti realizovány. Empirická část přináší konkrétní výpovědi učitelů o problémovém chování žáků a hodnocení jejich vlastních komunikačních dovedností. Následně se věnuje praktickým poznatkům ohledně rozvíjení komunikačních dovedností problémových žáků. Přináší zkušenosti učitelů, nabízí možné řešení problémových situací a postupy rozvíjení komunikačních dovedností problémových žáků.  |% cze 
520 2 9 |a A role of a teacher during developing of communication skills of problem pupils. This thesis tries to contribute to a research of communication skills of a teacher and their follow-up developing in case of problem pupils. It is based on a hypothesis that one of reasons of problem behaviour is lack of communication or its incorrect application. There are defined basic concepts in theoretical part of the thesis - communication, problem pupil and communication skills of the teacher. Next there are put forward researches which were implemented in this sphere. Empirical part of the thesis gives concrete evidences of theachers about problem pupil behaviour and an assessment of their own communication skills. Next the part is devotes to practical knowledges about developing of communication skills of problem pupils. It gives experiences of theachers, offers a possible solution to problem situations and procedures of developing of communication skills of problem pupils.  |9 eng 
650 0 7 |a komunikační dovednosti  |7 ph180925  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogická komunikace  |7 ph115702  |2 czenas 
650 0 7 |a problémoví žáci  |7 ph274386  |2 czenas 
650 0 9 |a communication in learning and scholarship  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication skills  |2 eczenas 
650 0 9 |a problem pupils  |2 eczenas 
655 7 |a bakalářské práce  |7 fd132403  |2 czenas 
655 9 |a bachelor's theses  |2 eczenas 
658 |a Psychologie (kombinované)  |b Psychologie  |c FSS B-PSK PSK kombin., SOK kombin. (PSK)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Lukas, Josef,  |d 1970-  |7 mzk2008479643  |% UČO 17887  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Fakulta sociálních studií.  |b Katedra psychologie  |7 ko2002149445  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/78582/fss_b/ 
CAT |c 20080607  |l MUB01  |h 0450 
CAT |a SIMCIKOVA  |b 02  |c 20081016  |l MUB01  |h 1523 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20090923  |l MUB01  |h 1507 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20091102  |l MUB01  |h 0646 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20091103  |l MUB01  |h 0148 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0212 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1854 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20091219  |l MUB01  |h 0755 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 1008 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1154 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100929  |l MUB01  |h 0329 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 1911 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 2319 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0114 
CAT |c 20120610  |l MUB01  |h 1924 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 1007 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130723  |l MUB01  |h 1629 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130723  |l MUB01  |h 1632 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130723  |l MUB01  |h 1636 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1845 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140702  |l MUB01  |h 0847 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140702  |l MUB01  |h 0854 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140702  |l MUB01  |h 0903 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140702  |l MUB01  |h 0916 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140702  |l MUB01  |h 0923 
CAT |a PUTNOVAX  |b 02  |c 20140729  |l MUB01  |h 1401 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1045 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0747 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0750 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0754 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0758 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0801 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0810 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0818 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0825 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0828 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0838 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0851 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20150729  |l MUB01  |h 0854 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1441 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1401 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151225  |l MUB01  |h 2333 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20160506  |l MUB01  |h 1107 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20160510  |l MUB01  |h 0008 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160802  |l MUB01  |h 0758 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160802  |l MUB01  |h 0802 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160802  |l MUB01  |h 0805 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160915  |l MUB01  |h 1333 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20160915  |l MUB01  |h 1336 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170207  |l MUB01  |h 1519 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170207  |l MUB01  |h 1522 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170207  |l MUB01  |h 1531 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170207  |l MUB01  |h 1535 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170207  |l MUB01  |h 1542 
CAT |c 20170628  |l MUB01  |h 1105 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0755 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0758 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0803 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0811 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0816 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0825 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0829 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0839 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0846 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0913 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0917 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 0920 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1001 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1010 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1021 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1029 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1109 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1112 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1121 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1124 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1131 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1134 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1150 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20170720  |l MUB01  |h 1200 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180221  |l MUB01  |h 1516 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180221  |l MUB01  |h 1520 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180221  |l MUB01  |h 1523 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180723  |l MUB01  |h 0132 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181211  |l MUB01  |h 0817 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181211  |l MUB01  |h 0820 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181211  |l MUB01  |h 0824 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181211  |l MUB01  |h 0828 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181211  |l MUB01  |h 0835 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181211  |l MUB01  |h 0840 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181212  |l MUB01  |h 0746 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181212  |l MUB01  |h 0749 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181212  |l MUB01  |h 0753 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181212  |l MUB01  |h 0756 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181212  |l MUB01  |h 0804 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181213  |l MUB01  |h 0753 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20181213  |l MUB01  |h 0756 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1116 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1120 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1123 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1130 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1133 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1140 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1145 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1152 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1155 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190509  |l MUB01  |h 1159 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20200520  |l MUB01  |h 0006 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0932 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1921 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1136 
CAT |c 20240209  |l MUB01  |h 1157 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2017-06-28 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 FSS  |a Fakulta sociálních studií  |2 SKFSS  |b Sklad  |3 08/111 BAK  |5 4240749514  |8 20081016  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |q 20170714  |r 20081016 
AVA |a SOC50  |b FSS  |c Sklad  |d 08/111 BAK  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j SKFSS