Role učitele při rozvíjení komunikačních dovedností problémových žáků
Tato práce se snaží přispět k výzkumu komunikačních dovedností učitele a jejich následného rozvíjení u problémových žáků. Vychází z předpokladu, že jedním z důvodů problémového chování je nedostatek komunikace nebo její nesprávné využívání. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy - k...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2008.
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/78582/fss_b/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
| Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 08/111 BAK | 4240749514 |