Role učitele při rozvíjení komunikačních dovedností problémových žáků
Tato práce se snaží přispět k výzkumu komunikačních dovedností učitele a jejich následného rozvíjení u problémových žáků. Vychází z předpokladu, že jedním z důvodů problémového chování je nedostatek komunikace nebo její nesprávné využívání. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy - k...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/78582/fss_b/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 08/111 BAK | 4240749514 |