Prvky persuase ve zpravodajství Hospodářských novin

Persuase neboli přesvědčování obecně znamená vědomé užívání znaků a symbolů se záměrem ovlivnit něčí přesvědčení, postoje a rozhodnutí. Cílem persuase je získat vliv nad danou osobou nebo osobami, případně změna postoje této osoby nebo osob k určitému objektu. Persuase v jazykovém pojetí a v pojetí...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Švábová, Zuzana (Autor práce)
Další autoři: Salaquardová, Jiřina, 1955- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/144475/fss_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 08/54 BAK El.verze dostupná z IS MU
4240748003