"Get paid to" společnosti problematika zprostředkování placené reklamy /

Bakalářská práce „Get Paid To“ společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy se zabývá fenoménem GPT společností, které v prostředí Internetu zprostředkovávají cílená reklamní sdělení, za které jejich příjemci obdrží odměnu. První kapitola vysvětluje princip fungování a činnosti GPT spol...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Prokopová, Olga (Autor práce)
Další autoři: Škyřík, Petr, 1981- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/125129/ff_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Bakalářská práce „Get Paid To“ společnosti: problematika zprostředkování placené reklamy se zabývá fenoménem GPT společností, které v prostředí Internetu zprostředkovávají cílená reklamní sdělení, za které jejich příjemci obdrží odměnu. První kapitola vysvětluje princip fungování a činnosti GPT společností, ukazuje jejich charakteristické rysy. Druhá pak společnosti rozděluje a charakterizuje podle jejich nejčastějšího způsobu zprostředkování reklamy na společnosti poskytující emailovou a bannerovou reklamu a provozující manualsurfy a surfbary. Třetí kapitola pojednává podrobněji o fungování společnosti - jak v ní inzerovat, jak se registrovat jako uživatel a jaké služby nabízí. Ve čtvrté kapitole se pak mluví o nejčastěji využívaných platebních transakcích souvisejících s GPT společnostmi - elektronických peněženkách a e-směnárnách. Pátá kapitola hovoří o spolupráci uživatelů GPT společností v diskusních fórech k tomuto účelu vytvořených. Práci pak uzavírá šestá kapitola, která podrob.
The Bachelor s Thesis “Get Paid To” Companies - The Issue of Mediation of the Paid Advertisement deals with the phenomenon of GPT companies, which negotiate targeted advertising in the environment of the Internet, for which their receivers obtain a fee. The first chapter explains the principle of functioning and operation of the GPT companies and shows their characteristic features. The second chapter then characterises these companies according to what way of advertising negotiation they use mostly and thus divides them into the groups of companies providing e-mail advertising, web banner advertising, those operating ManualSurf advertising, and companies operating SurfBar advertising. The third chapter offers a deeper insight into the operation of these companies - into how to publish an advertisement in them, how to register as a user, and into what kind of service they offer. The fourth chapter deals with the most commonly used payment operations associated with the GPT companies - .
Popis jednotky:Vedoucí práce: Petr Škyřík.
Fyzický popis:59 l., [18] l. příl. (některé barev.)