Vývojové tendencie internetovej reklamy web 2:0 a internetová reklama /

Text predkladanej štúdie sa zaoberá otázkami vývojových tendencií internetovej reklamy po roku 2001 v závislosti od meniacej sa povahy Internetu. Zmena v poskytovaní webových služieb, ktorá je markantná v posledných piatich rokoch a býva označovaná pojmom web 2.0, má okrem iného za následok nárast p...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Eibl, Kristína, 1982- (Autor práce)
Další autoři: Kořínek, David, 1970- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Slovenština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/65198/fss_m/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 07/111 DIP El. verze dostupná z IS MU
4240744652