Výuka výživy na základních školách

Ve své rigorózní práci "Výuka výživy na základních školách" jsem chtěla ukázat, že výživa a výuka o ni nemusí být pouze nudna záležitost, ale že může být velmi zajímavá a hlavně může mít ucelenou koncepci.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Čechová, Dagmar (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/15871/pedf_r/
Obálka
LEADER 03831ctm a22008777a 4500
001 MUB01000512851
003 CZ BrMU
005 20070919084856.0
008 070802s2007 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2014-04-16 
035 |a (ISMU-VSKP)118481 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003 
080 |a 316.811:37.016  |2 MRF 
080 |a 37.018.1  |2 MRF 
080 |a 613  |2 MRF 
080 |a 613.2  |2 MRF 
080 |a 371.214  |2 MRF 
080 |a 37.017.4  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Čechová, Dagmar  |% UČO 15871  |* [absolvent PdF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Nutrition Education at Primary Schools  |y eng 
245 1 0 |a Výuka výživy na základních školách  |h [rukopis] /  |c Dagmar Čechová 
260 |c 2007 
300 |a 130 l. 
502 |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2007. 
520 2 |a Ve své rigorózní práci "Výuka výživy na základních školách" jsem chtěla ukázat, že výživa a výuka o ni nemusí být pouze nudna záležitost, ale že může být velmi zajímavá a hlavně může mít ucelenou koncepci.  |% cze 
520 2 9 |a In my rigorous work called "Teaching Healthy Diet at Primary Schools", I wanted to point at the importance of healthy diet and its teaching. It doesn’t have to be a boring matter, but it could be interesting and mainly, it could be coherent.  |9 eng 
650 0 7 |a občanská výchova  |7 ph115539  |2 czenas 
650 0 7 |a racionální výživa  |7 ph124968  |2 czenas 
650 0 7 |a rodinná výchova  |7 ph125184  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávací programy  |7 ph127309  |2 czenas 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |2 czenas 
650 0 7 |a zdravý životní styl  |7 ph127592  |2 czenas 
650 0 9 |a civics  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational programs  |2 eczenas 
650 0 9 |a elementary schools  |2 eczenas 
650 0 9 |a family education  |2 eczenas 
650 0 9 |a healthy lifestyle  |2 eczenas 
650 0 9 |a rational nutrition  |2 eczenas 
655 7 |a rigorózní práce  |7 fd132407  |2 czenas 
658 |a Učitelství pro základní školy  |b Učitelství rodinné výchovy a výchovy ke zdraví pro základní školy  |c PedF Rig-ZS RZ (RZ)  |2 CZ-BrMU 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Pedagogická fakulta  |7 kn20010709279  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/15871/pedf_r/ 
CAT |c 20070802  |l MUB01  |h 0452 
CAT |a SRAMKOVA  |b 02  |c 20070912  |l MUB01  |h 0857 
CAT |a SZABOVA  |b 02  |c 20070919  |l MUB01  |h 0848 
CAT |c 20071003  |l MUB01  |h 2203 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1813 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1828 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0153 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1836 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 1002 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1134 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100929  |l MUB01  |h 0323 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 1905 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 2314 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0103 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120605  |l MUB01  |h 1033 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120605  |l MUB01  |h 1043 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 0912 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1834 
CAT |c 20140416  |l MUB01  |h 1204 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1022 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1438 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1358 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151225  |l MUB01  |h 2251 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20200918  |l MUB01  |h 0013 
CAT |a REPISOVA  |b 02  |c 20200922  |l MUB01  |h 0925 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0925 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1915 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1127 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2014-04-16 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-233  |5 3201052141  |8 20070912  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20070912 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-233  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 2  |j KDEP