Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. V této souvislosti se stává třídní učitel výchovným subjektem, který disp...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/42028/pedf_d/ |
LEADER | 08055ctm a22014897a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000510837 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20080225131707.0 | ||
008 | 070704s2007 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2014-04-16 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)87821 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 | ||
080 | |a 371(437.3) |2 MRF | ||
080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
080 | |a 371.311.5 |2 MRF | ||
080 | |a 37.064 |2 MRF | ||
080 | |a (043.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Krátká, Jana, |d 1981- |7 mzk2009496010 |% UČO 42028 |4 dis | |
245 | 1 | 0 | |a Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství |h [rukopis] / |c Jana Krátká. |
260 | |c 2007. | ||
300 | |a 185 l. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Stanislav Střelec. | ||
502 | |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2007. | ||
520 | 2 | |a Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. V této souvislosti se stává třídní učitel výchovným subjektem, který disponuje značnými možnostmi pro ovlivňování zdravého duševního, tělesného a sociálního vývoje jednotlivých žáků a školní třídy. Práce se zabývá kvantitativním výzkumem činností třídního učitele pomocí výběrových šetření (čtyři dílčí dotazníková šetření deskriptivně relačního charakteru). Na činnosti vyplývající z funkce třídního učitele jsme nahlíželi prostřednictvím 240 třídních učitelů ze základních a středních škol (včetně středních odborných učilišť); 32 představitelů vedení různých typů škol, 310 rodičů žáků základních a středních škol (včetně SOU) a 248 žáků základních a středních škol (a SOU). Na základe empirických dat byl navržen systém činností třídního učitele, který reviduje dosavad. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a Form teacher is a coordinating and integrating factor with a number of important educational tasks in his or her relationship to his/her pupils, their parents, to other teachers of school, to school s management and least but not least to those who represent broader public. From this point of view a form teacher becomes an educational subject who is entitled to great possibilites as how to influence healthy intellectual, physical and social development of every single pupil as well as his/her class as a whole. This Ph.D. thesis concentrates on quantitative research of a form teacher s activities (with using four selective questionnaires of descriptive-correlation base). To observe form teacher s activities, we questionned 240 form teachers of elementary and secondary schools; 32 representatives of various kinds of schools, 310 elementary and secondary school pupils parents and furthermore 248 elementary and secondary schools pupils. On the basis of this empirical survey we suggest a ne. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a klima školy |7 ph249611 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a školní třídy |7 ph332181 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a školství |7 ph116829 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a school classes |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a school environment |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teacher and learner |2 eczenas |
655 | 7 | |a disertace |7 fd132024 |2 czenas | |
658 | |a Pedagogika |b Pedagogika |c PedF D-PD PEDA (PEDA) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Střelec, Stanislav, |d 1944- |7 mzk2004258729 |% UČO 211 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Katedra pedagogiky |7 kn20010709040 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/42028/pedf_d/ |
CAT | |c 20070704 |l MUB01 |h 0452 | ||
CAT | |a SRAMKOVA |b 02 |c 20070806 |l MUB01 |h 0840 | ||
CAT | |a SZABOVA |b 02 |c 20070913 |l MUB01 |h 1004 | ||
CAT | |a SZABOVA |b 02 |c 20070913 |l MUB01 |h 1005 | ||
CAT | |a SZABOVA |b 02 |c 20070913 |l MUB01 |h 1012 | ||
CAT | |c 20071001 |l MUB01 |h 0109 | ||
CAT | |c 20071003 |l MUB01 |h 2203 | ||
CAT | |a SZABOVA |b 02 |c 20080225 |l MUB01 |h 1317 | ||
CAT | |c 20080429 |l MUB01 |h 1813 | ||
CAT | |c 20080429 |l MUB01 |h 1828 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 0152 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 1835 | ||
CAT | |c 20100428 |l MUB01 |h 1002 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100501 |l MUB01 |h 1133 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20100520 |l MUB01 |h 1029 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 02 |c 20100929 |l MUB01 |h 0322 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1905 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2313 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0103 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130303 |l MUB01 |h 0907 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130521 |l MUB01 |h 1616 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130521 |l MUB01 |h 1626 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130724 |l MUB01 |h 1506 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130730 |l MUB01 |h 1356 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20130812 |l MUB01 |h 1414 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20130812 |l MUB01 |h 1415 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130814 |l MUB01 |h 0916 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20140120 |l MUB01 |h 1438 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20140120 |l MUB01 |h 1506 | ||
CAT | |c 20140127 |l MUB01 |h 1833 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140408 |l MUB01 |h 1426 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140408 |l MUB01 |h 1433 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140408 |l MUB01 |h 1439 | ||
CAT | |c 20140416 |l MUB01 |h 1202 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140507 |l MUB01 |h 0815 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140507 |l MUB01 |h 0818 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140507 |l MUB01 |h 0825 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140507 |l MUB01 |h 0830 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140605 |l MUB01 |h 0923 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140605 |l MUB01 |h 0926 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140605 |l MUB01 |h 0929 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0818 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0829 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0832 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0836 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0843 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0850 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0906 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0910 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 1035 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0738 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0740 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0752 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0851 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0859 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1020 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1437 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1358 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151225 |l MUB01 |h 2248 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 1646 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 1649 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0043 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0052 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0057 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0136 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200915 |l MUB01 |h 2222 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200915 |l MUB01 |h 2259 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200916 |l MUB01 |h 0041 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0925 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1914 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1126 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0738 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0743 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0749 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0755 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20211024 |l MUB01 |h 2312 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20211024 |l MUB01 |h 2320 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230206 |l MUB01 |h 2333 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230207 |l MUB01 |h 0026 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230622 |l MUB01 |h 0148 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230622 |l MUB01 |h 0154 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240611 |l MUB01 |h 2156 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240611 |l MUB01 |h 2158 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240626 |l MUB01 |h 0929 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240626 |l MUB01 |h 1010 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2014-04-16 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-229 |5 3201051761 |8 20070806 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20070806 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-229 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j KDEP |