Služby domů pro seniory - očekávání klientů a personálu

Diplomová práce je zaměřena na proces poskytování služeb v domově pro seniory. Téma práce vystihuje hlavní výzkumná otázka: „Jaké jsou podobnosti a rozdíly těch očekávání klientů a personálu domova pro seniory, která se týkají procesu poskytování služeb?“ V první části práce je proveden teoretický r...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Pospíchalová, Eva (Autor práce)
Další autoři: Musil, Libor, 1959- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/144593/fss_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Diplomová práce je zaměřena na proces poskytování služeb v domově pro seniory. Téma práce vystihuje hlavní výzkumná otázka: „Jaké jsou podobnosti a rozdíly těch očekávání klientů a personálu domova pro seniory, která se týkají procesu poskytování služeb?“ V první části práce je proveden teoretický rozbor procesu poskytování služeb z hlediska subjektů zainteresovaných na procesu poskytování služeb. Druhá část teoretického vymezení obsahuje očekávání jak klientů, tak personálu. Daná očekávání se týkají preferujících hodnot a dále preferujících přístupů činností. Pro identifikaci podobností a rozdílu očekávání klientů a personálu v procesu poskytování služeb jsem použila kvalitativní výzkumnou strategii a jako techniku sběru dat polostandardizované interview, vedené s klienty a zaměstnanci domova pro seniory. V závěrečné části práce je odpověď na hlavní výzkumnou otázku s následnými doporučeními.
The thesis is focused on the process of providing services in the senior homes. The theme of thesis describes a main research question: What are the similarities and differences of expectations of clients and personnel in the senior homes which refer to the process of providing services? The first part contains theoretical analysis of process of providing services from the point of view of subjects interested in the process of providing services. The second part of theoretical definition contains expectations of clients and personnel. These expectations refer to preferred values and preferred attitudes to activities. For identification of similarities and differences of clients and personnel’s expectations in the process of providing services I used a quality research strategy and as a technique of collecting data a semi-standard interview, lead with clients and personnel from senior homes. In the final part of thesis there appears an answer to the main research question followed by recommendations.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Libor Musil.
Fyzický popis:92 l. : tab.