Vývojové tendencie internetovej reklamy web 2:0 a internetová reklama /
Text predkladanej štúdie sa zaoberá otázkami vývojových tendencií internetovej reklamy po roku 2001 v závislosti od meniacej sa povahy Internetu. Zmena v poskytovaní webových služieb, ktorá je markantná v posledných piatich rokoch a býva označovaná pojmom web 2.0, má okrem iného za následok nárast p...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Slovenština |
Vydáno: |
2007.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/65198/fss_m/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 07/111 DIP |
El. verze dostupná z IS MU |
4240744652 |