Marketingová strategie, součást strategického řízení pojišťovacího podniku

Současný svět charakterizovaný globalizací, náhlými a neočekávanými jevy, změnami až chaosem, vyvolává v rostoucí konkurenci podniků potřebu nových způsobů řízení. Jednou z cest k dosažení udržitelného rozvoje a prosperity pojišťovacího podniku je využití marketingového způsobu řízení včetně marketi...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Řezáč, František, 1953- (Autor práce)
Další autoři: Čejková, Viktória, 1937- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/2756/esf_d/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční
Ekonomicko-správní fakulta příručka studovny DIS-14 4200450343