Marketingová strategie, součást strategického řízení pojišťovacího podniku
Současný svět charakterizovaný globalizací, náhlými a neočekávanými jevy, změnami až chaosem, vyvolává v rostoucí konkurenci podniků potřebu nových způsobů řízení. Jednou z cest k dosažení udržitelného rozvoje a prosperity pojišťovacího podniku je využití marketingového způsobu řízení včetně marketi...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/2756/esf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční |
Ekonomicko-správní fakulta | příručka studovny | DIS-14 | 4200450343 |