Působení značky na kognitivní a emocionální složky osobnosti spotřebitele

Predmětem bakalářské práce je značka a její emocionální a kognitivní vnímání spotřebitelem. V první části práce se zabývám vymezením pojmu „značka“ a jejím postavením v marketingu. Další kapitoly jsou pak zaměřeny na psychologické přístupy ke značce a na vztah značky a osobnosti spotřebitele. V druh...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Čermáková, Karolína (Autor práce)
Další autoři: Vysekalová, Jitka, 1941- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/144247/fss_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 07/76 BAK El. verze dostupná z IS MU
4240744101