Sebereflexe role lektora vzdělávajícího dospělé ve výpovědích lektorů
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sebereflexe role lektora vzdělávajícího dospělé. Teoretická část zahnuje informace týkající se vzdělávání dospělých, učení dospělých a sebereflexi lektora. V praktické části je popsána realizace výzkumného šetření, které je zaměřeno na sebereflexi role le...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007.
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/82560/fss_b/ |
Shrnutí: | Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sebereflexe role lektora vzdělávajícího dospělé. Teoretická část zahnuje informace týkající se vzdělávání dospělých, učení dospělých a sebereflexi lektora. V praktické části je popsána realizace výzkumného šetření, které je zaměřeno na sebereflexi role lektora ve výpovědích lektorů. This bachelor work is oriented on problems of teacher - as reflective practioner in adult education. Theoretical part embodies theoretical information regarding adult education, teaching adults and self-reflection of lector. Practical part describes the implementation of research, which is oriented on self-reflection of role of a lector in answer. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jan Mareš. |
Fyzický popis: | 46 l., [27] l. příl. : tab., ill. + 1 zvuková kazeta |