Negativní kampaň v americké politologii

Tato bakalářská práce (Negativní reklama v americké politologii) zkoumá reflexi problematiky negativních kampaní americkou politologií. Práce se skládá ze dvou částí. Cílem první části je vysvětlil a definovat samotný pojem negativní kampaně. Jsou zde zmíněny také nejdůležitější okamžiky z historie...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Fialová, Petra (Autor práce)
Další autoři: Chytilek, Roman, 1976- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/144107/fss_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 07/183 BAK El. verze dostupná z IS MU
4240744686