Monitorování tělesného rozvoje a pohybové výkonnosti žáků 8. a 9. tříd základní školy

V první části diplomové práce se zabýváme teorií výkonu, výkonnosti, tělesné zdatnosti, pohybových schopností a věkovými zvláštnostmi pubescentů a adolescentů. Další část je zaměřena na hodnocení základní somatometrie a výkonů v motorických testech námi měřených žáků 8. a 9. tříd a jejich komparaci...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Koubková, Hana (Autor práce)
Další autoři: Maleňáková, Šárka (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/79794/fsps_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:V první části diplomové práce se zabýváme teorií výkonu, výkonnosti, tělesné zdatnosti, pohybových schopností a věkovými zvláštnostmi pubescentů a adolescentů. Další část je zaměřena na hodnocení základní somatometrie a výkonů v motorických testech námi měřených žáků 8. a 9. tříd a jejich komparaci s výsledky výzkumu Moravce z roku 1987, téhož autora z roku 1993, Gajdy z let 1992 - 1993 a s normou UNIFIT, sestavenou Měkotou, Kovářem a kol. roku 1995. Na základě tohoto srovnání jsme navrhli doporučení pro praxi.
In the first part of diploma thesis, the theory of achivement, performance, motor abilities and physical fitness is described. The next part is focused on the evaluation of pupils’ (8th and 9th classes) basic somatic measurements and performances in motor tests. There is also a comparison with the results of other researches (Moravec 1987, 1993; Gajda 1992 - 1993) and with the norm formed by Měkota, Kovář et al. (1995). On the account of this confrontation, the recommendation for the practise was proposed.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Šárka Maleňáková.
Fyzický popis:68 l.