Problematika vyrovnávacích cvičení ve školní tělesné výchově
V této diplomové práci byla řešena problematika týkající se vyrovnávacího (kompenzačního) cvičení ve školní tělesné výchově. Cílem tété studie bylo shrnutí teoretických a praktických poznatků souvisejících s využitím vyrovnávacích cvičení ve školní TV. Skupinu vyrovnávacích cvičení tvoří cvičení uvo...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/73980/fsps_m/ |
Shrnutí: | V této diplomové práci byla řešena problematika týkající se vyrovnávacího (kompenzačního) cvičení ve školní tělesné výchově. Cílem tété studie bylo shrnutí teoretických a praktických poznatků souvisejících s využitím vyrovnávacích cvičení ve školní TV. Skupinu vyrovnávacích cvičení tvoří cvičení uvolňovací spolu s relaxací, protahovací (strečink) a posilovací. Každá kapitola zahrnuje diskusi, která porovnává teoretické poznatky s praxí učitelky TV na druhém stupni základní školy. Přínos této práce spatřuji v koncentraci některých poznatků a v zamyšlení se nad nedostatečným pohybovým režimem a problémů s tím spojených. In this Diploma paper there were solved the questions regarding the compensational exercises in a school physical training. The objective of this study was summary of the theoretical and practical remarks associated with the usage of the compensational exercises in a school physical training. Relaxation exercises, stretched and developed up muscles exercises create the group of the compensational exercises. The each chapter comprises a discussion on comparison of the theoretical and practical remarks of a teacher of the physical aducation at the hight level of the basic school. O get view the contribution of this study in concentration of some informations and in a muse above the deficient motoric schedule and the problems linked to that. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Dagmar Šimberová. |
Fyzický popis: | 57 l. |