Hypertextové technologie v přípravě budoucích učitelů : role informatiky a výpočetní techniky v přípravě k e-learningu /
Práce se zabývá významem informatiky a výpočetní techniky v úspěšné implementaci nejvýznamnější hypertextové technologie vzdělávání - e-learningu. Tato technologie je náročná nejenom pro učitele, ale i pro studenty, kteří si musí osvojit kromě požadovaných vědomostí a dovedností z studovaného oboru...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/39/pedf_d/ |
Shrnutí: | Práce se zabývá významem informatiky a výpočetní techniky v úspěšné implementaci nejvýznamnější hypertextové technologie vzdělávání - e-learningu. Tato technologie je náročná nejenom pro učitele, ale i pro studenty, kteří si musí osvojit kromě požadovaných vědomostí a dovedností z studovaného oboru ještě další vědomosti a dovednosti z informatiky a výpočetní techniky. Vědomi toho, že bez informačních a komunikačních technologií si již nelze představit soudobé vysokoškolské vzdělávání, připravovali jsme již léta studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity na úspěšný život s výpočetní technikou. Je nutno podotknout, že všichni studenti naší fakulty, v učitelském i neučitelském studiu jsou studenti neinformatického zaměření - žádná z informatických disciplín není v jejich oboru dominující. Příprava těchto studentů byla proto pojata utilitaristicky - podle toho, jakého stupně informatické gramotnosti k nám studenti přicházeli, volili jsme metody, postupy i organizační formy jejich-- The Hypertext Technologies in Preparing of Future Teachers - The Role of ICT in Preparing to E-learning. The thesis deals with the importance of informatics and IT technology for the implementation of the most significant hypertext technology in the sphere of education - e-learning. This technology is demanding not only for the teachers, but also for the students who, apart from the required skills and knowledge of the chosen field of study, need also to acquire other skills from the informatics and IT technology fields. We have been preparing the students of the Faculty of Education of the Brno Masaryk University for a successful life with IT technology for a number of years because we are well aware that the information and communication technologies are quite indispensable for the present university education. It must be also emphasized that all the students at the faculty of both teaching-oriented and non-pedagogical study programmes do not have any specialization in informatics; none of the disciplines of informatics is dominant in their fields of study. The preparation of the studen. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jiří Strach. |
Fyzický popis: | 212 l. + 1 CD |