Marketingová strategie konkrétní firmy

Práce se dělí na dvě části teoretickou a praktickou. V první části se věnuji historickému vývoji marketingu, jeho definicí, základním cílům a postupům. Dále popisuji základní postupy strategického marketingové řízení uvnitř firmy. Ve druhé části pak získané znalosti aplikuji na případ konkrétní firm...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Král, Pavel (Autor práce)
Další autoři: Blažek, Jiří, 1947-2024 (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/61286/pravf_m/
Obálka
LEADER 04249ctm a22008537a 4500
001 MUB01000491113
003 CZ BrMU
005 20070226170308.0
008 070216s2006 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2014-02-27 
035 |a (ISMU-VSKP)112530 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD010 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a 658  |2 MRF 
100 1 |a Král, Pavel  |% UČO 61286  |* [absolvent PrávF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Corporate marketing strategy  |y eng 
245 1 0 |a Marketingová strategie konkrétní firmy  |h [rukopis] /  |c Pavel Král. 
260 |c 2006. 
300 |a 64 l. 
500 |a Vedoucí práce: Jiří Blažek. 
502 |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2007. 
520 2 |a Práce se dělí na dvě části teoretickou a praktickou. V první části se věnuji historickému vývoji marketingu, jeho definicí, základním cílům a postupům. Dále popisuji základní postupy strategického marketingové řízení uvnitř firmy. Ve druhé části pak získané znalosti aplikuji na případ konkrétní firmy. Analyzuji její mikro a makro prostředí, sestavuji marketingový mix a strategii.  |% cze 
520 2 9 |a This diploma work is devided into two parts, the theoretical and practical. In the first part I describe the historical evolution of marketing, its definition, basic objectives and procedures. Strategic control suit is set of series of activities and decision, which lead to formulation the project company and his realization. A strategic marketing proceeding is suit, which in his complexity exceeds marketing, in the strict sense of the word. Marketing proceedings is suit, which proceeds in three phases: planning, realization and control.  |9 eng 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing management  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
658 |a Právo a právní věda  |b Právo  |c PrF M-PPV PR (PR)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Blažek, Jiří,  |d 1947-2024  |7 jn20000400191  |% UČO 704  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra národního hospodářství  |7 mzk2005304589  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/61286/pravf_m/ 
CAT |c 20070216  |l MUB01  |h 0450 
CAT |a ZEMANOVA  |b 02  |c 20070223  |l MUB01  |h 1011 
CAT |a ZEMANOVA  |b 02  |c 20070226  |l MUB01  |h 0955 
CAT |a ISTVANOVA  |b 02  |c 20070226  |l MUB01  |h 1703 
CAT |c 20070427  |l MUB01  |h 2202 
CAT |c 20071001  |l MUB01  |h 0103 
CAT |c 20071003  |l MUB01  |h 2202 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1813 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1827 
CAT |c 20081009  |l MUB01  |h 1439 
CAT |c 20081009  |l MUB01  |h 1534 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20090923  |l MUB01  |h 1534 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20091102  |l MUB01  |h 0553 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20091103  |l MUB01  |h 0117 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0141 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1824 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20091219  |l MUB01  |h 0730 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 0955 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1120 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100929  |l MUB01  |h 0314 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 1857 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 2306 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20110713  |l MUB01  |h 1101 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0056 
CAT |c 20120610  |l MUB01  |h 1839 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 0833 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1828 
CAT |c 20140227  |l MUB01  |h 1022 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1006 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1433 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1354 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151225  |l MUB01  |h 2224 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0922 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1910 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1120 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20240226  |l MUB01  |h 2352 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2014-02-27 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m BOOK  |1 PRAF  |a Právnická fakulta  |2 S1DPF  |b Sklad 1, DPF  |3 DPF-12100  |5 3129126989  |8 20070223  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |p PD  |p Prezenční DPF  |r 00000001 
AVA |a LAW50  |b PRAF  |c Sklad 1, DPF  |d DPF-12100  |e unavailable  |t Není k dispozici  |f 1  |g 1  |h N  |i 0  |j S1DPF