Woodcock - Johnsonův test kognitivních schopností ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků základní školy

Cílem studie bylo ověřit vztahy mezi výsledky nového Woodcock-Johnsonova testu kognitivních schopností a školní úspěšností žáků druhého stupně základní školy. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 43 žáků sedmých tříd základní školy, z toho 21 chlapců a 22 dívek. K analýze dat byly použity deskriptivní...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Částková, Zlata (Autor práce)
Další autoři: Bláhová, Tatjana, 1949- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/56042/ff_m/
Obálka

Knihovny MUNI nemají přístupné knihovní jednotky.