Procesní benchmarking aplikovaný na knihovny Masarykovy univerzity
Bakalářská diplomová práce Procesní benchmarking aplikovaný na knihovny Masarykovy univerzity využívá benchmarkingu jako metody měření jakosti ve veřejném sektoru, na základě kterého definuje kritické faktory úspěchu v rámci zkoumaných pracovišt. Autorka porovnává vybrané knihovny Masarykovy univerz...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/109690/ff_b/ |
Shrnutí: | Bakalářská diplomová práce Procesní benchmarking aplikovaný na knihovny Masarykovy univerzity využívá benchmarkingu jako metody měření jakosti ve veřejném sektoru, na základě kterého definuje kritické faktory úspěchu v rámci zkoumaných pracovišt. Autorka porovnává vybrané knihovny Masarykovy univerzity z uživatelského hlediska, s primárním zaměřením na kvalitu studijního místa, technické vybavení, kapacitu, profesionalitu, bezbariérovost, orientaci v knihovně a její přístupnost v rámci fakulty. Analýza je postavena na definování univerzálních komparačních kritérií, která předurčují oblast zkoumaní. Data jsou získávaná skrz oficiální propagační zdroje, pozorování na místě a rozhovory s personálem knihoven. Práce je tedy reakcí na současný trend knihoven jako míst poznávání. The bachelor diploma thesis Process benchmarking applied to libraries of Masaryk university uses benchmarking as a method of measuring the quality in public sector to define critical factors of success in frame of analyzed workplaces. The authoress compares selected libraries of Masaryk University from the users point of view, with primary focus on the quality of a place for studying, technical equipment, capacity, professionalism, barrier free, orientation in the library and its accessibility in the faculty. The analysis is based on defining universal criteria for comparison, which determine the area of research. The data are acquired from official promotional sources, place research and interviews with personnel of libraries. This work reflects the current trend of libraries as a places of learning. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Petr Škyřík |
Fyzický popis: | 59 l. : il. |