Začínající učitel a rozvoj jeho kompetencí

Téma bakalářské práce je: Začínající učitel a rozvoj jeho kompetencí. Ve své práci se zaměřuji na problematiku klíčových kompetencí u začínajícího učitele. Cílem práce bylo najít odpovědi na položené otázky: Jak je v české literatuře vnímána široká problematika pedagogických kompetencí? Jaké cesty j...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Bláhová, Jitka (Autor práce)
Další autoři: Novotný, Petr, 1972- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/74260/ff_b_a2/
Obálka
Popis
Shrnutí:Téma bakalářské práce je: Začínající učitel a rozvoj jeho kompetencí. Ve své práci se zaměřuji na problematiku klíčových kompetencí u začínajícího učitele. Cílem práce bylo najít odpovědi na položené otázky: Jak je v české literatuře vnímána široká problematika pedagogických kompetencí? Jaké cesty jsou v literatuře navrhovány k rozvoji těchto kompetencí a k jakým závěrům dospívají empirická šetření. V práci je obsaženo pět základních kapitol: kompetence, začínající učitel, reflexe sebereflexe začínajícího učitele, pedagogický výzkum a diskuse. V kapitole pedagogický výzkum jsem se zabývala bližším popisem vybraných výzkumů, která se týkají problematiky pedagogických dovedností začínajícího učitele. Tato kapitola je doplněna diskusí, kde jsou jednotlivé výsledky shrnuty a obecně zhodnoceny. V závěru práce jsou shrnuty všechny získané informace. K tomuto tématu existuje řada odborné literatury, pedagogické výzkumy jsou dostupné pomocí internetových zdrojů a anotací ve sbronících ČAPV
The Subjeckt of my work is: Novice teacher and his competence. Problem of competence is a matter for discussion at present time. This work is diviset main into six capitols. At the end are summarised the arguments of my work
Popis jednotky:Vedoucí práce: Petr Novotný
Fyzický popis:43 l.