Začínající učitel a rozvoj jeho kompetencí
Téma bakalářské práce je: Začínající učitel a rozvoj jeho kompetencí. Ve své práci se zaměřuji na problematiku klíčových kompetencí u začínajícího učitele. Cílem práce bylo najít odpovědi na položené otázky: Jak je v české literatuře vnímána široká problematika pedagogických kompetencí? Jaké cesty j...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2006
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/74260/ff_b_a2/ |
| Shrnutí: | Téma bakalářské práce je: Začínající učitel a rozvoj jeho kompetencí. Ve své práci se zaměřuji na problematiku klíčových kompetencí u začínajícího učitele. Cílem práce bylo najít odpovědi na položené otázky: Jak je v české literatuře vnímána široká problematika pedagogických kompetencí? Jaké cesty jsou v literatuře navrhovány k rozvoji těchto kompetencí a k jakým závěrům dospívají empirická šetření. V práci je obsaženo pět základních kapitol: kompetence, začínající učitel, reflexe sebereflexe začínajícího učitele, pedagogický výzkum a diskuse. V kapitole pedagogický výzkum jsem se zabývala bližším popisem vybraných výzkumů, která se týkají problematiky pedagogických dovedností začínajícího učitele. Tato kapitola je doplněna diskusí, kde jsou jednotlivé výsledky shrnuty a obecně zhodnoceny. V závěru práce jsou shrnuty všechny získané informace. K tomuto tématu existuje řada odborné literatury, pedagogické výzkumy jsou dostupné pomocí internetových zdrojů a anotací ve sbronících ČAPV The Subjeckt of my work is: Novice teacher and his competence. Problem of competence is a matter for discussion at present time. This work is diviset main into six capitols. At the end are summarised the arguments of my work |
|---|---|
| Popis jednotky: | Vedoucí práce: Petr Novotný |
| Fyzický popis: | 43 l. |