Mediální gramotnost - kompetence pro 21. století mediální výchova v České republice /
Diplomová práce Mediální gramotnost - kompetence pro 21. století : mediální výchova v České republice představuje koncepty mediální gramotnosti a mediální výchovy a poté se blíže zaměřuje na mediální výchovu v České republice. V první části práce je vymezen koncept mediální gramotnosti v kontextu da...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/65124/ff_m/ |
Shrnutí: | Diplomová práce Mediální gramotnost - kompetence pro 21. století : mediální výchova v České republice představuje koncepty mediální gramotnosti a mediální výchovy a poté se blíže zaměřuje na mediální výchovu v České republice. V první části práce je vymezen koncept mediální gramotnosti v kontextu dalších typů "nových" gramotností a je popsána charakteristika tohoto konceptu. Následně je vymezen obsah mediální výchovy a různorodé přístupy k jejímu naplňování. Empirická část práce seznamuje s podobou současné mediální výchovy v České republice. Závěrem jsou shrnuty limity, ale i možnosti mediální výchovy zaměřené jak obecně, tak na prostředí České republiky. Diploma thesis Media Literacy - Competency for the 21st Century : Media Education in the Czech Republic is focused on the introduction of the concepts of media literacy and media education and it describes forms of media education in the Czech Republic. The first part of the thesis defines media literacy in the context of different types of literacies and describes character of the concept media literacy. It demarks the area of media education and various approaches to the media education movement. The second part of the thesis illustrates forms of media education in the Czech Republic. Furthermore the diploma thesis concentrates on limits and opportunities in media education. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Dino Numerato. |
Fyzický popis: | 111 l., [40] l. příl. |