Srovnávací reklama v evropském a českém právu

Tématem této bakalářské práce je srovnávací reklama v českém a evropském právu. Smyslem by mělo být uvedení nejdůležitějších právních předpisů českého právního řádu, které se danou problematikou zabývají a jejich porovnání s úpravou v Evropě.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Polášek, Miroslav (Autor práce)
Další autoři: Kotásek, Josef, 1973- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/108609/pravf_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tématem této bakalářské práce je srovnávací reklama v českém a evropském právu. Smyslem by mělo být uvedení nejdůležitějších právních předpisů českého právního řádu, které se danou problematikou zabývají a jejich porovnání s úpravou v Evropě.
The topic of the thesis is the comparative advertising in the law order of the Czech republic and in the Directive of the European Communities.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Josef Kotásek.
Fyzický popis:37 l.