Srovnávací reklama /
Ve své práci se zabývám srovnávací reklamou, především výkladem definice srovnávací reklamy dle čl. 2 písm. c) směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/114/ES ze dne 12. prosince 2006 o klamavé a srovnávací reklamě, a podmínkami, za kterých je srovnávací reklama v souladu s touto směrnicí dovolena...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2015
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/99604/pravf_r/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční DPF |
Právnická fakulta | Sklad 1, DPF | DPF-14498 | 3129170039 |