Srovnávací reklama /

Ve své práci se zabývám srovnávací reklamou, především výkladem definice srovnávací reklamy dle čl. 2 písm. c) směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/114/ES ze dne 12. prosince 2006 o klamavé a srovnávací reklamě, a podmínkami, za kterých je srovnávací reklama v souladu s touto směrnicí dovolena...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Hruda, Ondřej (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/99604/pravf_r/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční DPF
Právnická fakulta Sklad 1, DPF DPF-14498 3129170039