Boloňský proces - doporučení Evropské unie pro oblast terciárního vzdělávání a jejich realizace v České republice
Cílem mé diplomové práce je poskytnout ucelený vhled do problematiky Boloňského procesu, především se zaměřuji na současný stav implementace všech deseti cílů tohoto procesu na příkladu Masarykovy univerzity v Brně, na níž studuji. Práci jsem rozdělila do dvou základních částí. V první části nejdřív...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/64816/ff_m/ |
Shrnutí: | Cílem mé diplomové práce je poskytnout ucelený vhled do problematiky Boloňského procesu, především se zaměřuji na současný stav implementace všech deseti cílů tohoto procesu na příkladu Masarykovy univerzity v Brně, na níž studuji. Práci jsem rozdělila do dvou základních částí. V první části nejdříve přináším obecnější pohled na roli Evropské unie v oblasti vzdělávání a výchovy, a poté následuje obsahová analýza několika evropských dokumentů stěžejních pro naplnní tzv. Boloňského procesu. Jde o Sorbonnskou deklaraci (1998), Boloňskou deklaraci (1999), Pražské (2001), Berlínské (2003) a Bergenské komuniké (2005). V druhé části své diplomové práce se postupně věnuji všem deseti cílem Boloňského procesu. Jednotlivé kapitoly mají shodnou strukturu. Masaryk University in Brno Faculty of Arts Institution of the Pedagogical Sciences Bologna Process recommendation of the European Union for the area of the tertiary education and its implementation in the Czech Republic Dissertation abstract The goal of my dissertation is to give a complete insight into the problems of the Bologna Process, I primarily concentrate on the present state of the introduction of all ten goals of the process on example of the Masaryk University in Brno, where I study. I divided the work to two basic parts. First of all in the first part I offer the more general view of the role of the European Union in educational and training area, and then there follows content analysis of several crucial European documents on fulfillment of the so called Bologna Process. It is Sorbonna Declaration (1998), Bologna Declaration (1999), Prague (2001), Berlin (2003) and Bergen Communiqué (2005). In the second part of my dissertation I gradually discuss al. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Milada Rabušicová. |
Fyzický popis: | 113 l., [11] l. příl. |