Metoda montáže v díle Miloslava Ištvana

Práce se pokouší zmapovat fenomén tzv. montáže jako jednoho z charakteristických rysů, kterými se vyznačuje tektonika hudby 20. století, a následně demonstrovat uplatnění principů montáže v teoretickém a skladatelském odkazu Miloslava Ištvana (1928-1990), který v českém prostředí vstřebal její podně...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Němec, Petr (Autor práce)
Další autoři: Spurný, Lubomír, 1965- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006.
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Obálka
Popis
Shrnutí:Práce se pokouší zmapovat fenomén tzv. montáže jako jednoho z charakteristických rysů, kterými se vyznačuje tektonika hudby 20. století, a následně demonstrovat uplatnění principů montáže v teoretickém a skladatelském odkazu Miloslava Ištvana (1928-1990), který v českém prostředí vstřebal její podněty v největší míře a učinil ji základem své osobité komplexní kompoziční metody.
The thesis attempts to map a phenomenon of montage as one of characteristic features of the 20th century music tectonics. Next, there is demonstrated an application of montage principles both in theoretical and compositional legacy of Miloslav Ištvan (1928-1990) who was the one to absorb suggestions of montage in the most complex way and to base his distinctive complex compositional method on it.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Lubomír Spurný.
Fyzický popis:58 l., [3] l. příl. : noty.