Soukromoprávní a veřejnoprávní úprava reklamy

Práce se zabývá soukromoprávní a veřejnoprávní úpravou reklamy. U soukomoprávní regulace se zabývá nekalou soutěží dle obchodního zákoníku a ve veřenoprávní části rozborem ustanovení zákona č. 40/1995 Sb.,o regulaci reklamy.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Andrle, Jiří (Autor práce)
Další autoři: Večerková, Eva, 1958- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/108575/pravf_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Práce se zabývá soukromoprávní a veřejnoprávní úpravou reklamy. U soukomoprávní regulace se zabývá nekalou soutěží dle obchodního zákoníku a ve veřenoprávní části rozborem ustanovení zákona č. 40/1995 Sb.,o regulaci reklamy.
This bachelor work is considering the legal regulations of an advertisement. It is dealing with the unfair competition of commercial code in the area of private law. In the area of public law is this work considering the analysis of provision of law about advertisement regulation.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Eva Večerková.
Fyzický popis:43 l.