Advertising theory /

Advertising Theory provides detailed and current explorations of key theories in the advertising discipline. The volume gives a working knowledge of the primary theoretical approaches of advertising, offering a comprehensive synthesis of the vast literature in the area. Editors Shelly Rodgers and Es...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Rodgers, Shelly (Editor), Thorson, Esther (Editor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Angličtina
Vydáno: London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2019
Vydání:Second edition
Edice:Routledge communication series
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Příbuzné jednotky:Tištěná verze:: Advertising theory
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Dálkově přístupná
Ekonomicko-správní fakulta e-knihy (trvalý nákup) 42004L0414