Influencer marketing : building brand communities and engagement /
"This is one of the first textbooks to explore the phenomenon of Influencer Marketing and how it fits within marketing communications to build brands and their communities. Influencers - those who can impact a brand's marketing and advertising strategies as well as build brand communities...
Uloženo v:
Další autoři: | , |
---|---|
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Angličtina |
Vydáno: |
London :
Routledge, Taylor & Francis Group,
2021
|
Témata: | |
On-line přístup: | Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU |
Příbuzné jednotky: | Tištěná verze::
Influencer marketing : building brand communities and engagement |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Dálkově přístupná |
Ekonomicko-správní fakulta | SVI | 42004L0393 |