The Routledge handbook of tourism experience management and marketing /
"The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing offers a comprehensive and thorough inquiry into both customary and emergent issues of tourism experience and co - creation. Drawing together contributions from 83 authors from 28 countries with varied backgrounds and interd...
Uloženo v:
Další autoři: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Angličtina |
Vydáno: |
Abingdon, Oxon ; New York, NY :
Routledge, Taylor & Francis Group,
2020
|
Vydání: | First edition |
Edice: | Routledge international handbooks
|
Témata: | |
On-line přístup: | Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU |
Příbuzné jednotky: | Tištěná verze::
The Routledge handbook of tourism experience management and marketing |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Dálkově přístupná |
Ekonomicko-správní fakulta | SVI | 42004L0373 |