Kids rule! : Nickelodeon and consumer citizenship /

In Kids Rule! Sarah Banet-Weiser examines the cable network Nickelodeon in order to rethink the relationship between children, media, citizenship, and consumerism. Nickelodeon is arguably the most commercially successful cable network ever. Broadcasting original programs such as Dora the Explorer, S...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Banet-Weiser, Sarah, 1966- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Angličtina
Vydáno: Durham : Duke University Press, 2007
Edice:Console-ing passions
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Příbuzné jednotky:Tištěná verze:: Kids rule! : Nickelodeon and consumer citizenship
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Dálkově přístupná
Filozofická fakulta volný výběr 257L000609