Music business and the experience economy : the Australasian case /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Tschmuck, Peter, 1971- (Editor), Pearce, Philip L. (Editor), Campbell, Steven (Editor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Angličtina
Vydáno: Heidelberg : Springer, [2013]
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Příbuzné jednotky:Tištěná verze:: Music business and the experience economy
LEADER 02835cam a22006617i 4500
001 MUB03000018598
003 CZ BrMU
005 20210902112054.0
008 201111t20132013gw |||||o|||||||||||eng d
STA |a EIZ  |b 433  |c EBRARY trvale nakupy  |d 2020-11-11 
020 |z 978-3-642-27898-3  |q (online : pdf) 
035 |a (MiAaPQ)EBC1206021 
035 |a (MiAaPQ)EBC1206021 
035 |a (Au-PeEL)EBL1206021 
035 |a (CaPaEBR)ebr10690273 
035 |a (CaONFJC)MIL500678 
035 |a (OCoLC)845259419 
040 |a MiAaPQ  |b cze  |e rda  |c MiAaPQ  |d MiAaPQ  |d BOD001 
072 7 |a 78  |x Hudba  |2 Konspekt  |9 9 
080 |a 78.05  |2 MRF 
080 |a (94)  |2 MRF 
080 |a (082)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
245 0 0 |a Music business and the experience economy :  |b the Australasian case /  |c Peter Tschmuck, Philip L. Pearce, Steven Campbell, editors 
264 1 |a Heidelberg :  |b Springer,  |c [2013] 
264 4 |c ©2013 
300 |a 1 online zdroj (ix, 229 stran) :  |b ilustrace (převážně barevné), grafy 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
533 |a Elektronická reprodukce.  |b Ann Arbor, MI :  |c ProQuest,  |d 2015.  |n Přístup pouze pro oprávněné uživatele 
648 7 |a 20.-21. století  |7 ch462155  |2 czenas 
650 0 7 |a hudební průmysl  |7 ph202170  |z Austrálie  |y 20.-21. století  |2 czenas 
650 0 7 |a hudba  |7 ph114719  |x ekonomické aspekty  |2 czenas 
650 0 9 |a music industry and trade  |z Australia  |y 20th-21st centuries  |2 eczenas 
650 0 9 |a music  |x economic aspects  |2 eczenas 
655 7 |a e-knihy online  |2 CZ-BrMU 
655 7 |a sborníky  |7 fd163935  |2 czenas 
655 7 |a studie  |2 czenas  |7 fd133597 
655 9 |a e-books online  |2 eCZ-BrMU 
655 9 |a papers of several authors  |2 eczenas 
655 9 |a studies  |2 eczenas 
700 1 |a Tschmuck, Peter,  |d 1971-  |7 jo20191022787  |4 edt 
700 1 |a Pearce, Philip L.  |7 vse2016937172  |4 edt 
700 1 |a Campbell, Steven  |4 edt 
710 2 |a ProQuest (firma)  |7 ko2008435111  |4 pbl 
776 0 8 |i Tištěná verze:  |t Music business and the experience economy  |z 978-3-642-27897-6 
856 4 1 |u https://ebookcentral.proquest.com/lib/masaryk-ebooks/detail.action?docID=1206021  |z Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU 
CAT |c 20201111  |l MUB03  |h 1350 
CAT |c 20210421  |l MUB03  |h 2126 
CAT |c 20210421  |l MUB03  |h 2210 
CAT |a PRESOVA  |b 02  |c 20210812  |l MUB03  |h 1110 
CAT |a PUCALKOVA  |b 02  |c 20210902  |l MUB03  |h 1120 
995 |a eBook 
994 - 1 |l MUB03  |l MUB03  |m EBOOK  |1 FF  |a FF - ustredni knihovna  |2 VYBER  |b volný výběr  |5 257L000461  |4 Zakázka 2821  |8 20201119  |f 83  |f Dálkově přístupná  |r 20201119  |s grant3400 
AVA |a FIL50  |b FF  |c volný výběr  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j VYBER