Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství /
Publikace se zaměřuje na výzkum v pedagogice a psychologii s ohledem na učitelskou profesi. Je svou povahou didaktická. Záměrem autorů je ukázat a zpřístupnit budoucím i stávajícím učitelům možnosti a limity kvalitativních a kvantitativních výzkumných přístupů v takové podobě, aby byli schopni poroz...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2011
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
On-line přístup: | Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU |
Příbuzné jednotky: | Tištěná verze::
Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství |
Shrnutí: | Publikace se zaměřuje na výzkum v pedagogice a psychologii s ohledem na učitelskou profesi. Je svou povahou didaktická. Záměrem autorů je ukázat a zpřístupnit budoucím i stávajícím učitelům možnosti a limity kvalitativních a kvantitativních výzkumných přístupů v takové podobě, aby byli schopni porozumět publikovaným výzkumům a využít jejich výsledky, případně realizovat vlastní výzkumná šetření, a to nejen v průběhu studia, ale i následně ve své praxi. Kniha se zabývá oběma přístupy současně a je cílena na učitelskou profesi. Právě v tom tkví, oproti zavedeným metodologickým publikacím, její ojedinělost. Mgr. Martin Skutil, Ph.D., je odborným asistentem na Ústavu primární a preprimární edukace Pedagogické fakulty UHK. Mezi další autory patří prof. PhDr. Jan Průcha, DrSc., Dr.h.c., přední odborník v oblasti pedagogiky a pedagogického výzkumu v České republice. Ostatní členové autorského kolektivu jsou akademickými pracovníky na Pedagogické fakultě UHK a na Pedagogické fakultě UP v Olomouci. Všichni členové týmu jsou řešiteli či spoluřešiteli grantových projektů v oboru pedagogika či psychologie a publikují v českých i zahraničních odborných periodicích. |
---|---|
Fyzický popis: | 1 online zdroj (254 stran) : ilustrace, grafy |
Bibliografie: | Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík |
ISBN: | 978-80-2620-262-2 |