Information communication technologies and emerging business strategies /

"This book explores new media such as online music stores, iPods, games, and digital TV and the way corporations are seeking innovative ways to (re)engage with their consumers in the digital era"--Provided by publisher.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Graaf, Shenja Van Der, 1976- (Editor), Washida, Yuichi, 1968- (Editor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Angličtina
Vydáno: Hershey, Pa. : Idea Group Publishing, 2007
Edice:Gale virtual reference library
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Příbuzné jednotky:Tištěná verze:: Information communication technologies and emerging business strategies
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Dálkově přístupná
Ekonomicko-správní fakulta e-knihy (trvalý nákup) 42004L0011