Rozvodu, co jeho je..., ale ne víc /
Článek je reakcí na příspěvek J. Tyla "Střídavá péče je pro děti lepší" z časopisu Právo a rodina č. 11/2006. Autor se vyjadřuje k různým rizikům provázejícím děti z rozvedených manželství, ale také k rizikům nesprávné výchovy, byť prováděné oběma rodiči....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: | Čeština |
Témata: | |
Zdroj: | Právo a rodina 1212-866X Roč. 8, č. 12 (2006), s. 21-22 |
LEADER | 01550naa a22003613a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB02000066613 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20061207142922.0 | ||
008 | 061207s2006 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
040 | |a BOD031 |b cze | ||
072 | 7 | |a 159.9 |x Psychologie |2 Konspekt |9 17 | |
080 | |a 34 |2 MRF | ||
080 | |a 347.61/.64 |2 MRF | ||
080 | |a 159.9 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Novák, Tomáš, |d 1946-2021 |7 jn99240000788 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Rozvodu, co jeho je..., ale ne víc / |c Tomáš Novák. |
520 | 3 | |a Článek je reakcí na příspěvek J. Tyla "Střídavá péče je pro děti lepší" z časopisu Právo a rodina č. 11/2006. Autor se vyjadřuje k různým rizikům provázejícím děti z rozvedených manželství, ale také k rizikům nesprávné výchovy, byť prováděné oběma rodiči. | |
650 | 0 | 7 | |a děti rozvedených rodičů |7 ph269093 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a rozvod |7 ph125274 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova dítěte |7 ph127420 |2 czenas |
773 | 0 | |t Právo a rodina |x 1212-866X |w (CZ-BrMU)000169781 |g Roč. 8, č. 12 (2006), s. 21-22 | |
LKR | |a UP |b 000169781 |l MUB01 |n zdrojový dokument | ||
CAT | |a FALTYSKOVA |b 02 |c 20061207 |l MUB02 |h 1426 | ||
CAT | |a FALTYSKOVA |b 02 |c 20061207 |l MUB02 |h 1429 | ||
CAT | |a FALTYSKOVA |b 02 |c 20061207 |l MUB02 |h 1429 | ||
CAT | |c 20080605 |l MUB02 |h 1224 | ||
CAT | |c 20090401 |l MUB02 |h 1030 | ||
CAT | |c 20090401 |l MUB02 |h 1046 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120325 |l MUB02 |h 1916 | ||
CAT | |c 20120618 |l MUB02 |h 1215 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20210202 |l MUB02 |h 1310 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 02 |c 20220125 |l MUB02 |h 2351 |