Nové pojetí kvality v odvětví služeb a softwaru /

Úsilí o kvalitu se v posledních 20ti letech koncentrovalo na výrobní sektor. Šlo o to, zredukovat četnost odchylek výrobků od předepsaných parametrů "jakosti". Nové pojetí "kvality" se posunuje od nulových vad a selhání výrobků k větší spokojenosti zákazníků a tím i k nulovým ztr...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: -ná- (Sestavovatel, kompilátor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Moderní řízení
0026-8720
35/5 (2000), s. 7-9
Popis
Shrnutí:Úsilí o kvalitu se v posledních 20ti letech koncentrovalo na výrobní sektor. Šlo o to, zredukovat četnost odchylek výrobků od předepsaných parametrů "jakosti". Nové pojetí "kvality" se posunuje od nulových vad a selhání výrobků k větší spokojenosti zákazníků a tím i k nulovým ztrátám zákazníků ve prospěch konkurence. A to nejen ve výrobě, ale i ve službách a v oblasti softwarových a informačních produktů. Článek pojednává o kvalitě ve službách a v oblasti vývoje softwaru.
ISSN:0026-8720