Potenciál učebních principů digitálních her uplatněný v e-learningu /
Vysoké školy jsou průkopníky e-learningu, který je aktuální a efektivní technologickou pomůckou distančního studia. Tato studie navrhuje posun vzdělávacího paradigmatu směrem od instruktivního (lineárního, pasivního) pojetí k výuce postavené na herních principech. Sleduje, jak mohou digitální hry vs...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2024
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/pqnlm/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-653 | 3201115753 |