Action research for student teachers /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Forster, Colin (Autor), Eperjesi, Rachel (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Angličtina
Vydáno: London : Sage, 2021
Vydání:Second edition
Témata:
LEADER 01895nam a22004817i 4500
001 MUB01006526445
003 CZ BrMU
005 20240304111238.0
008 230912s2021 xxk||||| |||||||||||eng d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2023-09-18 
020 |a 978-1-5297-3032-6  |q (pbk) 
040 |a BOD003  |b cze  |e rda 
072 7 |a 3  |x Společenské vědy  |2 Konspekt  |9 18 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 303.442.2  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Forster, Colin  |7 mub20241218685  |4 aut 
245 1 0 |a Action research for student teachers /  |c Colin Forster & Rachel Eperjesi 
250 |a Second edition 
264 1 |a London :  |b Sage,  |c 2021 
300 |a 192 stran :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 
650 0 7 |a akční výzkum  |7 ph604026  |2 czenas 
650 0 9 |a action research  |2 eczenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
655 7 |a e-prezenčka  |2 CZ-BrMU 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Eperjesi, Rachel  |7 mub20241218688  |4 aut 
CAT |a PELOUSKOVA  |b 02  |c 20230912  |l MUB01  |h 1345 
CAT |a PELOUSKOVA  |b 02  |c 20230912  |l MUB01  |h 1347 
CAT |c 20230918  |l MUB01  |h 0946 
CAT |c 20230921  |l MUB01  |h 2000 
CAT |a MRSKOSOVA  |b 02  |c 20240304  |l MUB01  |h 1059 
CAT |a MRSKOSOVA  |b 02  |c 20240304  |l MUB01  |h 1112 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20240304  |l MUB01  |h 2352 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2023-09-18 
995 |a e-prezenčka 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m BOOK  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 K1P  |b ÚK - 1. podlaží  |3 300.02FORS  |5 3201114264  |4 Internacionalizace kurikula  |8 20230912  |f 74  |f Měsíční  |r 20230912 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - 1. podlaží  |d 300.02FORS  |e unavailable  |t Není k dispozici  |f 1  |g 1  |h N  |i 5  |j K1P