Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Halada, Jan, 1942- (Editor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Čeština
Vydáno: Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2023
Vydání:Druhé vydání
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky ESF a FSS MU
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dlouhodobá
do 2028-12-22
Fakulta sociálních studií Dlouhodobé výpůjčky Čuřík 4240792526
Dostupné
Prezenční
Fakulta sociálních studií volný výběr G1-2461a 4240792409
Dostupné
Měsíční
Fakulta sociálních studií volný výběr G1-2461a 4240792525