Návrh geografické terénní výuky v Rakoveckém údolí /
Bakalářská práce se zabývá návrhem terénní výuky v oblasti Rakoveckého údolí, který vytváří komplexní soubor potřebných vědomostí a podkladů pro realizaci výuky a zjednoduší tak přípravu vyučujícím, kteří by měli zájem terénní výuku provést. Tento návrh je určen jak studentům středních škol, tak stu...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2022
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://is.muni.cz/th/ciiwb/ |
Shrnutí: | Bakalářská práce se zabývá návrhem terénní výuky v oblasti Rakoveckého údolí, který vytváří komplexní soubor potřebných vědomostí a podkladů pro realizaci výuky a zjednoduší tak přípravu vyučujícím, kteří by měli zájem terénní výuku provést. Tento návrh je určen jak studentům středních škol, tak studentům posledních ročníků škol základních. Práce obsahuje teoretický úsek, jehož obsah, inspirovaný poznatky z odborné literatury, sloužil jako podklad pro přípravu úseku praktického, který je taktéž součástí. V praktické části je potom k nalezení hlavní cíl této práce, a to plán terénní výuky, včetně naplánovaných tras, metodických listů s úkoly pro žáky a dalšími podpůrnými materiály. Terénní výuka je zaměřena na témata jako znečištění přírody, rozeznávání druhů půd, měření pH a jeho vliv na okolní prostředí, nebo tvorba mentální mapy. The bachelor thesis's main objective is to create a draft of field teaching in the area around Rakovec valley, which creates a comprehensive set of necessary knowledge and materials for the implementation of teaching and simplifies the preparation of teachers who would be interested in field teaching. This draft would be suited for both high school students and final year students in primary schools. The thesis contains a theoretical segment, which is based on the knowledge from literature and serves as the basis for the preparation of the practical segment of the thesis. The practical section contains the main objective of this thesis, namely planned routes, and the field teaching plan, including worksheets with tasks for students and other supporting materials. Field teaching is focused on topics such as pollution, recognition of soil textures, measurement of pH levels and its influence on the surrounding environment, or creation of a mental map. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jarmila Burianová |
Fyzický popis: | 42 listů, 7 listů nečíslované obrazové přílohy |