Du présentiel au e-learning efficient : comment développer une formation professionnelle à distance /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Poncin, Marc (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Francouzština
Vydáno: Malakoff : Dunod, [2020]
Edice:Formation
Témata:
LEADER 01863nam a22004817i 4500
001 MUB01006499886
003 CZ BrMU
005 20220425084104.0
008 220420t20202020fr ||||| |||||||||||fre d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2022-09-26 
020 |a 978-2-10-079591-8 
040 |a BOD001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.3  |2 MRF 
080 |a 37.091.3:004  |2 MRF 
080 |a 37.018.43  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Poncin, Marc  |4 aut 
245 1 0 |a Du présentiel au e-learning efficient :  |b comment développer une formation professionnelle à distance /  |c Marc Poncin 
264 1 |a Malakoff :  |b Dunod,  |c [2020] 
264 4 |c ©2020 
300 |a x, 190 stran 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Collection Formation 
650 0 7 |a vyučovací metody  |7 ph127294  |2 czenas 
650 0 7 |a e-learning  |7 ph196647  |2 czenas 
650 0 7 |a distanční vzdělávání  |7 ph119487  |2 czenas 
650 0 9 |a teaching methods  |2 eczenas 
650 0 9 |a e-learning  |2 eczenas 
650 0 9 |a distance education  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
830 0 |a Formation 
CAT |a RENATA  |b 02  |c 20220420  |l MUB01  |h 1417 
CAT |a SVOBODOVA  |b 02  |c 20220422  |l MUB01  |h 0920 
CAT |a PTICHA  |b 02  |c 20220425  |l MUB01  |h 0841 
CAT |c 20220926  |l MUB01  |h 1126 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2022-09-26 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m BOOK  |1 FF  |a FF - ustredni knihovna  |2 VYBER  |b volný výběr  |3 romanistika-DYTR  |5 2572202694  |4 Zakázka 0049 (ZIP)--spoluúčast 2400-32,40 Kč  |7 Dotisk, 2021  |8 20220420  |f 77  |f Dlouhodobá  |r 20220420  |s grant 
AVA |a FIL50  |b FF  |c volný výběr  |d romanistika-DYTR  |e unavailable  |t Není k dispozici  |f 1  |g 1  |h N  |i 0  |j VYBER