Případové studie z humánní geografie pro gymnaziální vzdělávání /

Tato práce se zabývá výukovou metodou případových studií ve výuce Geografie na středních školách. Cílem práce je shrnout základní poznatky o této metodě s důrazem na její silné a slabé stránky. Dalším cílem je vytvoření 5 případových studií týkajících se humánněgeografických témat, včetně všech podk...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Trkanová, Petra (Autor práce)
Další autoři: Herber, Vladimír, 1952- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2021
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/hsrns/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato práce se zabývá výukovou metodou případových studií ve výuce Geografie na středních školách. Cílem práce je shrnout základní poznatky o této metodě s důrazem na její silné a slabé stránky. Dalším cílem je vytvoření 5 případových studií týkajících se humánněgeografických témat, včetně všech podkladů a materiálů potřebných pro jejich využití ve výuce. Dalším cílem je na základě otestování případové studie v praxi zjistit, zda žáci považují tuto metodu za užitečnou, a zda by žáci ocenili využívání této metody ve výuce Geografie.
This thesis studies teaching method “case study” in geographical high school education. This thesis is focused on summarisation of basic knowledge about this method with an emphasis on its strengths and weakness. Next aim of this thesis is to create 5 case studies related to human geography, including all files needed for its realisation in lessons. Additional aim of this thesis is to find out (based on practical using of case study at school) whether students think this method is useful and whether students would appreciate using this method in lessons of geography.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Vladimír Herber
Fyzický popis:116 listů + 1 CD-ROM