Geografie dopravy v gymnaziálním vzdělávání /

Bakalářská práce se zabývá výukou geografie dopravy ve vyšším gymnaziálním vzdělávání. Cílem práce bylo zhodnotit dosavadní situaci ve výuce pomocí nahlédnutí do RVP a ŠVP gymnázií, vytvořit analýzy vybraných současných učebnic geografie a na základě zjištění vytvořit vhodné výukové materiály pro vý...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Pokorná, Adéla (Autor práce)
Další autoři: Burianová, Jarmila, 1976- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2020
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/pzasp/
Obálka
Popis
Shrnutí:Bakalářská práce se zabývá výukou geografie dopravy ve vyšším gymnaziálním vzdělávání. Cílem práce bylo zhodnotit dosavadní situaci ve výuce pomocí nahlédnutí do RVP a ŠVP gymnázií, vytvořit analýzy vybraných současných učebnic geografie a na základě zjištění vytvořit vhodné výukové materiály pro výuku tématu na vyšších stupních gymnázií a středních školách. Před tvorbou materiálů byl proveden dotazníkový průzkum mezi učiteli a žáky, jehož výsledky se následně řídila tvorba výukových materiálů. Jako forma výukových materiálů byla zvolena prezentace a na ni navazující pracovní listy. Úkolem výukových materiálů je žáky zaujmout a dostatečně a efektivně je seznámit s tématem.
This bachelor’s thesis concerns with teaching methods of the geography of transport at grammar schools. This work aims to evaluate the current situation of teaching by looking into framework educational programs and school education programs and to analyze chosen current Geography textbooks and to create suitable educational materials for teaching the topic at grammar and secondary schools based on the findings. Before creating the teaching materials a survey was made among teachers and students, the results of which then guided the process of creation of the materials. A presentation supplemented by corresponding worksheets was chosen as an appropriate form of teaching materials. The purpose of teaching materials is to engage the students and acquaint them with the topic sufficiently and effectively.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Jarmila Burianová
Fyzický popis:45 listů, 37 nečíslovaných listů příloh : ilustrace, tabulky, grafy + 1 CD-ROM