Computerized Adaptive Practise of Factual Knowledge /

Důležitost online vzdělávacích systémů roste. V rámci nich se sbírá více a více dat, což otevírá nové možnosti aplikovat metody známé ze strojového učení a analýzy dat. Pomocí těchto metod lze vylepšit chování vzdělávacích aplikací tak, aby byly prospěšnější pro jejich uživatele. Představujeme frame...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Papoušek, Jan (Autor práce)
Další autoři: Pelánek, Radek, 1980- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Angličtina
Vydáno: 2018
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/qs58j/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Týdenní
Fakulta informatiky Diz. práce 2017 42005D2690