Hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení /
Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce cizích jazyků na 2. stupni běžných základních škol pohledem učitelů německého a ruského jazyka a tématikou sebehodnocení, jež je realizováno žáky se specifickými poruchami učení ve výuce něme...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2017
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/2079/pedf_d/ |
Shrnutí: | Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce cizích jazyků na 2. stupni běžných základních škol pohledem učitelů německého a ruského jazyka a tématikou sebehodnocení, jež je realizováno žáky se specifickými poruchami učení ve výuce německého a ruského jazyka jako dalšího cizího jazyka na 2. stupni běžných základních škol. Presented disertation paper is pursued by evaluation of pupils at the upper level of ordinary primary schools with specific learning disorders within foreign languages tuition. Furthermore inside the disertation assesment is consider German and Russian teachers point of view and self-evaluation topic, which is implemented by pupils with specific learning disorders in classes of German and Russian language as next foreign language at the upper level of ordinary primary schools. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Miroslava Bartoňová |
Fyzický popis: | 166 stran, 53 nečíslovaných stran obrazových příloh |