Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie /
Předkládaná dizertační práce se zabývá problematikou výkonu skupiny respondentů, která sestávala ze šesti slyšících studentů Masarykovy univerzity, 64 Neslyšících žáků inkluzivních škol (7. až 9. ročník) a 14 Neslyšících učitelů v Nigérii. Výzkumné šetření trvalo celkem čtyři měsíce a byla v něm pou...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Angličtina |
Vydáno: |
2017
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/441553/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-532 | 3201093496 |