Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie /

Předkládaná dizertační práce se zabývá problematikou výkonu skupiny respondentů, která sestávala ze šesti slyšících studentů Masarykovy univerzity, 64 Neslyšících žáků inkluzivních škol (7. až 9. ročník) a 14 Neslyšících učitelů v Nigérii. Výzkumné šetření trvalo celkem čtyři měsíce a byla v něm pou...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Irokaba, Godwin Jude Uchenna (Autor práce)
Další autoři: Vítková, Marie, 1947- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Angličtina
Vydáno: 2017
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/441553/pedf_d/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář VP-532 3201093496