Blended learning ve výuce žáků s SPU /
Rigorózní práce poskytuje teoretický základ týkající se vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a využívání ICT a blended learningu ve vzdělávání. Výzkumná část práce mapuje využívání ICT. Rigorózní práce je rozdělena na tři kapitoly, z nichž první dvě jsou teoretické a třetí výzkumná. První...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2017
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/255500/pedf_r/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
| Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-533 | 3201093497 |