Blended learning ve výuce žáků s SPU /

Rigorózní práce poskytuje teoretický základ týkající se vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a využívání ICT a blended learningu ve vzdělávání. Výzkumná část práce mapuje využívání ICT. Rigorózní práce je rozdělena na tři kapitoly, z nichž první dvě jsou teoretické a třetí výzkumná. První...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Horák, Robin (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2017
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/255500/pedf_r/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář VP-533 3201093497