Zlínsko - autobusem a vlakem do zaměstnání a do školy! /

Tématem této bakalářské práce je vymezování dojížďkových regionů na základě dat o dojížďce do zaměstnání a do škol z cenzů 1980, 1991 a 2011. Práce sleduje vývoj v jednotlivých letech jak pro pracovní, tak pro školní dojížďku a na základě vzniknuvších regionů následně sleduje nabídku veřejné hromadn...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kura, Jakub (Autor práce)
Další autoři: Seidenglanz, Daniel, 1977- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/396491/prif_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tématem této bakalářské práce je vymezování dojížďkových regionů na základě dat o dojížďce do zaměstnání a do škol z cenzů 1980, 1991 a 2011. Práce sleduje vývoj v jednotlivých letech jak pro pracovní, tak pro školní dojížďku a na základě vzniknuvších regionů následně sleduje nabídku veřejné hromadné dopravy z obce v zázemí do centra dojížďky. V mezicenzálním srovnání předkládá pohled na vývoj nabídky veřejné dopravy a její (ne)podmíněnost příslušností obce k dojížďkovému centru.
The topic of this bachelor’s thesis is definition of commuting regions (zones) based on the data on number of people commuting to work and schools, which were collected upon 1980, 1991 and 2011 censuses. The thesis pursues a year by year development of numbers of both work and school commuters and consequently monitors the offer of public transport services from rear areas to the central destination within the defined regions. The inter-census comparison presents how the development of public transport options is (or is not) subject to the classification of municipalities as regards commuting centres.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Daniel Seidenglanz
Fyzický popis:54 listů, 17 nečíslovaných listů příloh